22 January 2011

GBS ( geng budak sesok)

pagi2 tatau nak wat ape.. make otak ini di anugerahi satu idea yang agak mesre alam di kalangan para sahabat.. aku nak cite pasal dak2 taman perumahan aku.. pasal ape aku nak cite kisah dorg?? suke ati aku lak nak cite pasal sape pon.."my blog my rules"



sapik : ini-lah kawan kawan terdekat aku di sebabkan umah beliau blakang jek umah aku.. haha..
beliau TUA setahun dari aku.. hobi beliau melancong ke shah alam.. tatau ape la special sangat kat sane tu.. lalala.. pemilik kepada PS2 yang sering kiteorang lenjan sampai jahanam joystick..
ini da kali kedua tukar.. tangan sume cam denesor memicit.. kah3...





napie : ni kawan seiring sejalan aku sebab umah dye baris2 umah aku.. haha takde kene mengene pon.. kurang matang setaun dari aku.. hobi beliau adalah sering menge "tag" lagu kat FB.. mamat yang paling atas tu pon terpengaruh skali.. beliau blaja kat uitm jengke.. nak tau kos
ape dye amek.. tanye sendiri.. lalala




adli @ hasrul : kawan yang sering aku sokong dari belakang sebab umah dye depan umah aku.. lalala... lagi takde kene mengene.. keh3... dye blaja same tempat dengan aku.. form 4 n 5 pon same gak... hobi beliau terkini adalah maen lucky ball.. sedang meningkat naik prestasi sebagai pemain snoker professional.. hak3